Tryb SkypeMe!
 
Akcja paczka
Opublikowany

Stowarzyszenie MANKO  w ramach kampanii Lokal bez Papierosa postanowiło przygotować podatny grunt pod nową ustawę zmieniającą krajobraz Polski na Polskę bez dymu papierosowego. Na 100 dni przed wprowadzeniem ustawy zakazującej palenia w miejscach publicznych, ruszyła Akcja PACZKA. Od 10 sierpnia do końca września 2010 roku uważni przechodnie odwiedzający największe galerie handlowe w 9 miastach Polski, mieli okazję zauważyć specjalne standy w kształcie paczek. Bez papierosa oczywiście. Głównym celem Akcji PACZKA było przekonanie Polaków do wybierania tylko lokali bez papierosa oraz uświadomienie właścicielom, że nowa ustawa nie wpłynie na obniżenie ich dochodów.  25 000 rozdanych map Lokali Bez Papierosa pokazuje, że zasięg Akcji był duży i udało się dotrzeć z tą informacją do sporej liczby nieuświadomionych do tej pory ludzi.

KONKURS „ODWIEDZAJ LOKALE WYTRWALE”

Jeszcze lepszy obraz sukcesu Akcji PACZKA pokazują wyniki konkursu, który odbywał się w trakcie jej trwania. Konkurs pod hasłem – „Odwiedzaj lokale wytrwale” polegał na zbieraniu paragonów z lokali, w których się nie pali (a dzięki działaniom Stowarzyszenia MANKO jest ich już w Polsce ponad 1100). Paragony należało zabrać ze sobą z lokalu (to był chyba najtrudniejszy warunek, bo przy barze zazwyczaj liczy się tylko zamawiany produkt, ale i z tym uczestnicy konkursu poradzili sobie doskonale), podpisać imieniem oraz numerem telefonu i wrzucić do jednej z 10 paczek ustawionych w ogólnopolskich galeriach handlowych, biorących udział w Akcji. Na zwycięzców konkursu czekały cenne nagrody: sprzęt sportowy, kosmetyki oraz zaproszenia o wartości 100 zł do wybranych lokali, aktywnie działających w kampanii Lokal bez Papierosa.pl A tak wyglądała lokalizacja paczek w 9 największych miastach Polski:

 

Comments are closed.